Hej dziewczyno oo spójrz na mapę ęę

Halo halo przepraszam czy ktoś może mi pomóc.
Ja jestem
tutaj. Podaję adres
wyspa bynajmniej nie bezludna nie z jedną palmą
z dopiskiem poproszę na obczyźnie.
Jestem gdyż tak wyszło
takie represje psychicznopolitycznoreligijne.
Skazany na zesłanie. Byłem
niepoprawny bo
aż ciężko mi to wchodzi
nie lubiłem ojca prze świętego ale teraz go kocham
wielbię namolnie
stopy bym mu wylizał przegniłe nawet
jezusieńku najtańszy co ja mówię
przecież papież nie gnije.

To jak pomożecie.
Teraz bilans. Kilka tomików Lalka a większość na pamięć
i wiem pewien jestem że Prus twierdzi że Izabela śmierdzi
a Wojaczek dochodzi że to nic nie szkodzi
natomiast
jeśli jeszcze nie wiecie
Podsiadło pisze i i i drze na strzępy.
Morrison żyje i ma się dobrze
jest szpiegiem
płynie do księżyca nucąc mamooo chcę cię zerżnąć.
Pani Szymborska jak to damie przestoi pali cienkiego fajka
natrafia na fotografię z 11 września
już wściekle pisze.

Ja to mam. Ognia chcę.
Więcej więcej
aż będę pełny i na dno
ale Grabaż śpiewać do końca będzie
ale
Weronika postanowi przeżyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz